بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


روماني قهرمان شد، ايران دوم و ژاپن آخر

 تورنمنت چهارجانبه فوتسال چين شب گذشته به پايان رسيد و تيم ملي فوتسال روماني توانست با 2 پيروزي برابر چين و ايران و يک تساوي مقابل ژاپن با 7 امتياز عنوان قهرماني اين مسابقات را به خود اختصاص دهد.
ايران در آخرين رده‌بندي جهاني در رده ششم قرار گرفته، روماني چهاردهم، ژاپن دهم و چين سي‌و‌هفتم است.

ملي‌پوشان ايران در روز اول اين رقابت‌ها برابر ميزبان با نتيجه 3 بر يک به برتري رسيدند، اما برابر ژاپن با نتيجه تساوي 2 بر 2 متوقف شدند و مقابل روماني 4 بر 2 بازي را واگذار کردند.

تساوي برابر ژاپن و همچنين شکست مقابل روماني زنگ خطري بود براي تيم ملي فوتسال ايران است تا در نزديکي رقابت‌هاي قهرماني آسيا ملي‌پوشان براي تکرار عنوان قهرماني در قاره کهن تلاش بيشتري انجام دهند تا همچون 10 دوره گذشته بتوانند اين عنوان را بار ديگر کسب کنند.

به نظر مي‌رسد ژاپن که در سال 2006 يک بار اين عنوان را از آن خود کرده، رقيب اصلي ايران براي رسيدن به قهرماني در آسيا است، البته نبايد از تيم‌هايي چون قطر که با بازيکنان با تابعيتي از ساير کشورها در اين مسابقات حاضر شده‌اند غافل شد.

هر چند که شايد تيم ملي به مرز آمادگي کامل نرسيده باشد، اما بايد به اين نکته توجه داشت که زمان زيادي تا آغاز مسابقات قهرماني آسيا باقي نمانده و اين رقابت‌ها از 5 خردادماه به ميزباني امارات آغاز خواهد شد. تيم ملي ايران با تيم‌هاي قطر، کره‌جنوبي و استراليا در گروه سوم قرار دارد. 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1391برچسب:فوتسال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com